بیمارستان های برتر تهران را بشناسید – کدام بیمارستان‌ها شهرت جهانی دارند؟

اجاره آپارتمان مبله در تهران - اجاره سوئیت در تهران - اجاره روزانه آپارتمان در تهران

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

توریست‌ها به کدام بیمارستان های تهران می‌آیند؟

بیمارستان های برتر تهران – بیمارستان قلب شهید رجایی

بیمارستان شهید رجایی در سال ۱۳۵۳ شمسی تأسیس شده.

حالا بعد از گذر نزدیک به نیم قرن، مرکز فوق تخصصی شهید رجایی یکی از بیمارستان های برتر تهران و یکی از بزرگترین بیمارستان‌های قلب خاورمیانه است. و چه بسا بخشی از بهترین متخصصان دنیا در زمینه‌ی قلب و عروق را می‌توانید در اینجا پیدا کنید.

برای ایرانیانی که به خاطر نحوه‌ی تغذیه از نظر مشکلات قلبی همیشه سرآمد هستند وجود این بیمارستان نعمت است. البته گاهی مشاهده‌ی صف‌های طولانی پذیرش این بیمارستان باعث تأسف می‌شود.

البته بعضی از بهترین متخصصان این بیمارستان در زمینه‌ی بیماری‌های قلبی مادرزادی تخصص دارند.

بیمارستانی ۶۰۰ تخته با ۱۷۰۰ نفر خدمه که حالا میزبان اقداماتی مثل اکوکاردیوگرافی، الکتروفیزیولوژی، جراحی قلب باز، جراحی قلب کودکان، پیوند قلب، اعمال پیشرفته اینترونشنال بالغین و کودکان مانند TAVI و … شده تا نیاز به عمل قلب را تا جایی که می‌شود کاهش داد.

ناگفته نماند که بخش دیپلمات این بیمارستان ۱۱ تخت کاملاً لوکس دارد. این اتاق‌ها به تلویزیون و اینترنت و کافی‌شاپ مجهز هستند و از نظر امنیت و امکانات درمانی بالاترین سطح را دارند. اگر به خبرها دقت کنید اکثر مسئولانی که مشکل قلبی پیدا می‌کنند در بیمارستان شهید رجایی بستری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: ۵ پیشنهاد ویژه برای تهرانگردی حرفه‌ای

بیمارستان های برتر تهران -  بیمارستان قلب شهید رجایی

 

ییمارستان قلب شهید رجایی کجاست؟تهران – خیابان ولی عصر (عج) – جنب پارک ملت – نبش نیایش – مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی

بیمارستان شهید رجایی خصوصی است یا دولتی؟ دولتی

شماره تماس بیمارستان شهید رجایی: ۲۳۹۲۱ – ۰۲۱

بیمارستان قلب شهید رجایی با کدام بیمه‌ها قرارداد دارد؟ بیمه خدمات درمانی ( سلامت)، ایرانیان، کارمندی، سایر اقشار، روستائی، بیمه تکمیلی پارسیان، بیمه تکمیلی پارسیان، بيمه صنعت نفت، کمیته امداد، بیمه تکمیلی sos بانک‌های طرف قرارداد: بانک ملت، بانک تجارت، بانک سپه، بانک مرکزی، بانک صنعت ومعدن، بانک کشاورزی

بیمارستان های برتر تهران – پژوهشکده سلولهای بنیادی (پژوهشگاه رویان)

پژوهشگاه رویان هشتم خرداد ماه سال ۱۳۷۰ تأسیس شده. زمینه‌ی تخصصی این پژوهشکده در زمینه‌ی افزایش میزان باروری و سلامت جنین و درمان ناباروری در حوزه‌های مختلف تولید مثل است. یکی از بهترین مراکز پژوهشی درمانی در کل دنیا.

وقتی که زوج‌های ایرانی از همه‌ی روش‌های سنتی و طبیعی برای پدر یا مادر شدن قطع امید می‌کنند، چشم انتظار نظر متخصصان رویان می‌شوند.

حیاط موسسه‌ی رویان هم پر از مراجعینی است که منتظرند نوبت‌شان شود تا بالاخره طلسم بچه‌دار نشدشان بشکند. جالب است بدانید که به طور میانگین هر ساله بیش از ۳۰۰ زوج از کشورهای اروپایی و خاورمیانه به رویان مراجعه می‌کنند.

حتماً‌ در اخبار اسم حنا را شنیده‌اید که اولین بز همانند‌سازی‌شده در ایران بود یا بووانا که اولین گوساله‌ای که در نتیجه‌ی لقاح آزمایشگاه به دنیا آمده بود. یا البته دستاوردهای رویان در زمینه‌ی سلول‌های بنیادی و …

آوازه‌ی این بیمارستان چنان بلند است که به عنوان یکی از بهترین برندهای ایران شناخته می‌شود.

گروه‌های پژوهشی این پژوهشکده عبارتند از: ژنتیکِ تولید مثل، جنین‌شناسی، اپیدمیولوژی و سلامت باروری، اندوکرینولوژی و ناباروری زنان، آندرولوژی، تصویربرداری تولید مثل.

یکی از نکته‌های جالب در مورد بیمارستان رویان، بانک جنین‌های فریز شده است. چیزی که پنجاه سال پیش شبیه ایده‌ی داستا‌ن‌های علمی‌تخیلی بود.

در این بانک‌ها جنین چندسلولی را به فریزری با دمای منفی ۱۳۵ درجه می‌برند و منجمدش می‌کنند! با این روش شما می‌توانید جنین را تا ده سال عین جنینی تازه نگه‌داری کنید و هر زمان که خواستید باردار شوید.

بیمارستان های برتر تهران -  پژوهشکده سلولهای بنیادی (پژوهشگاه رویان)

پژوهشگاه رویان کجاست؟ تهران، بزرگراه رسالت، انتهای خیابان بنی هاشم شمالی، کوی حافظ

پژوهشگاه رویان خصوصی است یا دولتی؟ نیمه خصوصی

شماره تماس پژوهشگاه رویان: ۲۳۵۶۲۰۰۰ – ۰۲۱

بیمارستان های برتر تهران – بیمارستان عرفان

یمارستان خصوصی تخصصی و فوق تخصصی عرفان در سال ۱۳۸۵ افتتاح شده. یک بیمارستان نه طبقه‌ی مجهز که به عنوان یکی از بیمارستان های برتر تهران و حتی به عنوان بهترین بیمارستان خصوصی ایران معروف است.

بیمارستان عرفان ۲۰۰ تخت عادی و ۷۰ تخت ویژه دارد.

بیمارستان عرفان یک بیمارستان جنرال محسوب می‌شود و از نظر امکانات آزمایشگاهی هم بسیار مجهز است.

بیمارستان های برتر تهران - بیمارستان عرفان

بیمارستان عرفان کجاست؟ تهران، سعادت آباد، میدان کاج، خیابان سرو غربی، شهید بخشایش

یمارستان عرفان خصوصی است یا دولتی؟ خصوصی

شماره تماس بیمارستان عرفان: ۳۹-۲۲۳۵۸۴۳۵(۹۸۲۱+)

بیمارستان عرفان با کدام بیمه‌ها قرارداد دارد؟ بیمه ایران،دانا،آسیا،البرز،پارسیان،سامان،ملت،رازی،کمک رسان ایران(sos)، بانک‌های طرف قرارداد: رفاه،کشاورزی،سپه،مسکن،توسعه صادرات،صنعت و معدن،توسعه صادرات،ملی،تجارت،مرکزی

بیمارستان های برتر تهران – بیمارستان و مراکز تخصصی چشم‌پزشکی نور

این بیمارستان در مسائل مربوط به چشم حرف اول را در ایران می‌زند. تکنولوژی روز و کیفیت درمان و هزینه‌ی پایین سه مشخصه‌ی اصلی این مرکز درمانی است.

تمام خدمات چشم‌پزشکی از مشاوره و معاینات اولیه تا عکس‌برداری و اپتومتری تا جراحی‌های پیشرفته در بیمارستان نور به راحتی قابل انجام است.

فهرست خدمات این بیمارستان در یک نگاه : خدمات تشخیصی مثل بررسی قرنیه، خدمات درمانی مثل فمتولیزیک و لیزیک و خدمات زیبایی مثل عمل زیبایی پلک و بوتاکس.

گفتنی است که بیمارستان نور ۴ اتاق عمل دارد.

بیمارستان های برتر تهران - بیمارستان عرفان

بیمارستان چشم‌پزشکی نور کجاست؟ تهران- خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از ظفر،ابتدای بلوار اسفندیار، شماره ۹۶

بیمارستان چشم‌پزشکی نور خصوصی است یا دولتی؟ خصوصی

شماره تماس بیمارستان چشم‌پزشکی نور: ۸۲۴۰۰-۰۲۱

بیمارستان های برتر تهران – بیمارستان میلاد

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی هـزار تختخوابی میلاد در سال ۸۰ افتتاح شده. بیشتر از ۵۶۰۰ متخصص و فوق تخصص با این بیمارستان همکاری می‌کنند.

یکی از بیمارستان های برتر تهران که در بعضی زمینه‌ها مثل پزشکی هسته‌ای، پیوند اعضاء، لیزر پزشکی و جراحی با اشعه‌ی گاما پیشرو است.

بیمارستان میلاد تحت پوشش بیمه‌ی تأمین اجتماعی هم هست. همین باعث شده که به خاطر بعضی خدمات رایگان، میلاد یکی از پرطرفدارترین بیمارستان‌های تهران باشد.

با همکاری پروفسور مجید سمیعی بخش ویژه‌ی جراحی مغز و اعصاب هم در این بیمارستان راه‌اندازی شده و امکان نوبت‌دهی دکتر سمیعی در بیمارستان میلاد محیا است.

بیمارستان میلاد در ساختمانی ۱۲ طبقه واقع شده که در کنار برج میلاد و هتل میلاد قرار گرفته.

بیمارستان های برتر تهران - بیمارستان عرفان

بیمارستان میلاد کجاست؟ تهران ، بزرگراه حکیم، جنب برج میلاد ، بیمارستان میلاد

بیمارستان میلاد خصوصی است یا دولتی؟ دولتی

شماره تماس بیمارستان میلاد: ۸۲۰۳۹ نوبت‌دهی، درمانگاه ۸۴۰۹۰

بیمارستان میلاد با کدام بیمه‌ها قرارداد دارد؟ بیمارستان میلاد فقط با بیمه تأمین اجتماعی قرارداد دارد.

بیمارستان های برتر تهران – هتل بیمارستان گاندی

هتل بیمارستان گاندی در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده. در واقع این بیمارستان از اول با هدف جذب گردشگر درمانی ساخته شده و ترکیبی از متخصصان داخلی و خارجی را در تیم پزشکی‌اش گرد هم آورده.

چون این بیمارستان در خیابان گاندی تهران واقع شده، اسم مهاتما گاندی را بر روی این هتل گذاشته‌اند تا انگیزه‌ای باشد که روزی هتل بیمارستان گاندی در صنعت گردشگری سلامت دنیا نقش مهمی ایفا کند.

مفهوم هتل بیمارستان در حوزه‌ی خدمات درمانی مفهوم جدیدی‌ست. یعنی ما با واحدی طرف هستیم که همزمان هم خدمات بیمارستان و هم خدمات هتل را ارائه می‌کند. هتل‌ بیمارستان گاندی اولین در نوع خودش در کل خاورمیانه است و از این حیث پیشتاز محسوب می‌شود.

این مجموعه درماتی ۱۷ طبقه‌ی بیمارستانی دارد و ۲۱ طبقه‌ی هتلی. ظرفیت درمانی هتل بیمارستان گاندی عبارتست از: ۱۰۰ تخت بیمارستانی و ۴۰ تخت مراقبت ویژه و ۱۷ اتاق عمل.

از چکاپ ساده گرفته تا کلینیک درد، مراقبت‌های پوست و مو زیبایی، کلینیک مراقبت‌های دیابتی، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی و پرتودرمانی و سرطان شناسی و درمان‌های ژنتیک و سلولی همگی در این مجموعه قابل انجام است.

برخلاف تصور عموم این هتل‌ بیمارستان‌ها برای نگه‌داری از سالمندان ساخته نمی‌شوند و هدف اصلی پذیرش بیمارانی‌است که از کشورهای دیگر یا از شهرستان به تهران مهاجرت می‌کنند. بلکه در کنار اقامت آسوده‌ی بیمار و همراهانش، خدمات درمانی یا بالینی را هم به خوبی دریافت کنند.

بیمارستان های برتر تهران - هتل بیمارستان گاندی

هتل بیمارستان گاندی کجاست؟ تهران،گاندی جنوبی، ابتدای خیابان خالد استامبولی، روبروی آنتن شبکه ۱ ساختمان ۱۳۰ نبش کوچه ترابنده

هتل بیمارستان گاندی کجاست؟ خصوصی

شماره تماس هتل بیمارستان گاندی: ۰۲۱۴۲۶۰۳۰۰۰، ۰۲۱۴۲۶۲۴

هتل بیمارستان گاندی با کدام بیمه‌ها قرارداد دارد؟ کلیه بانکها، بیمه البرز، بیمه سامان، بیمه آرمان، بيمه ما، بيمه کانون، سر دفتران، بیمه آسیا، بیمه ملت، بيمه صنعت نفت، بيمه کوثر، بیمه صدا و سیما، مجلس شورای اسلامی، کمک رسان sos، بیمه ایران، بیمه رازی، بیمه شهرداری، بیمه سینا، بیمه میهن




:: برچسب‌ها: بیمارستان عرفان , بیمارستان قلب شهید رجایی , بیمارستان گاندی , بیمارستان میلاد , بیمارستان‌های ایران , پژوهشگاه رویان تهران , چشم‌پزشکی نور , گردشگری سلامت ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : عطایی
ت : شنبه 9 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی